Discovery z nowym PR-owcem

dodano: 
17.03.2014
komentarzy: 
0

Marta Fiedczak-Olejarz odpowiada za marketing i PR kanałów lifestylowych sieci Discovery Networks Poland.

Fiedczak-Olejarz jest związana z branżą PR od 8 lat. Od 2006 do 2007 roku była specjalistą ds. PR w agencji On Board. Następnie przeszła do TVN, gdzie odpowiadała za działania marketingowe i PR dla stacji TVN Turbo, promocję programów i seriali, organizację konferencji prasowych i aranżowanie wywiadów z międzynarodowymi gwiazdami.

Na przełomie roku Discovery Networks Poland zmodyfikowało swoją strukturę. Dotychczas za PR wszystkich kanałów odpowiadał Adam Lemański. Część jego obowiązków (tworzenie strategii marketingowej i public relations dla kanałów TLC, ID i Animal Planet), przejęła Fiedczak-Olejarz, obejmując nowo utworzone stanowisko.(ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin