Dla jakiej agencji pracuje się najlepiej?
Więcej osób chce też pozostać w agencjach, w których obecnie pracuje. Po raz kolejny, jak czytamy w wynikach raportu, PR-owcy w Wielkiej Brytani są bardziej zadowoleni ze swojej firmy niż przedstawiciele innych krajów. Po raz pierwszy jednak Brytyjczycy przyznali wyższe noty agencjom niż Amerykanie.
Najwyższe noty przyznawano w kategoriach: firma zapewnia równe szanse i możliwości (9.04), zadowolenie klienta jest najważniejsze dla firmy i jest się w stanie zrobić wiele, by to osiągnąć (8.96) oraz koleżeńskie relacje w pracy (8.90).
Wśród najczęściej wymienianych obszarów, które powinny być poprawione w firmie, pracownicy wymieniali: wynagrodzenie (6.93), możliwość połączenia życia zawodowego z prywatnym i znalezienie balansu między tymi dwoma (7.25), biurokracja (7.36), treningi i szkolenia w firmie (7.51).
Ponad 2500 pracowników agencji PR, z około 55 krajów brało udział w badaniu przeprowadzonym online we wrześniu 2007. (ak)