Dla małych i średnich
dodano:
27.01.2005
komentarzy:
0
Relacje PR to nowopowstała agencja oferująca usługi public relations – pisze Gazeta Finansowa. Jej założycielką jest Krystyna Zowczak–Jastrzębska, która wcześniej pracowała jako PR manager w Edipresse Polska. „(…) Oprócz działań typowo PR-owych, zajmują się także doradztwem marketingowym dla małych i średnich firm. Firma proponuje również organizację eventów i nietypowych imprez okolicznościowych”. Założycielka agencji powiedziała, że „małe i średnie firmy często nie mają własnych PR-owców, a z całą pewnością nie zdecydują się na wynajęcie dużej agencji”. Do klientów agencji Relacje PR należy portal babyboom.pl, Instytut Piękna oraz organizacja młodzieżowa Młode Centrum.
Źródło:
Gazeta Finansowa, Relacje PR- nowa agencja na rynku, 27.01.05, s. 6