REKLAMA

Do 30 czerwca można przesyłać zgłoszenia do konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018

dodano: 
15.05.2018
komentarzy: 
0

OFFICE SUPERSTAR 2018 to druga edycja konkursu organizowanego przez CBRE i promującego organizacje, które nie tylko traktują swoje biura jako miejsce pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla pracowników.

„W biurze spędzamy co najmniej 1/3 naszego dnia. Dlatego oczekujemy, że będzie ono czymś więcej niż tylko przestrzenią do pracy. Pracownikom zależy na połączeniu domowych aranżacji z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, dzięki czemu mają komfort pracy, są bardziej kreatywni i chętniej przebywają w biurze. W naszym konkursie szukamy takich przestrzeni, które potrafią pogodzić te perspektywy. Zależy nam też, żeby poprzez OFFICE SUPERSTAR budować świadomość wśród organizacji tego, że wygląd ich biura ma znaczenie w kontekście relacji z pracownikami” – wyjaśnia Natalia Wenzławska, zastępca dyrektora marketingu i komunikacji w CBRE.

Czytaj też: Od czegoś trzeba zacząć, czyli czym jest EB i dlaczego warto poświęcić mu czas… i pieniądze

W OFFICE SUPERSTAR 2018 mogą wziąć udział firmy i instytucje, które uważają swoje biuro za najlepszą wizytówkę. Zgłoszenia można przesyłać do 30 czerwca 2018 roku za pomocą bezpłatnego formularza dostępnego na stronie.

Biura można zgłaszać w 17 kategoriach, wydzielonych ze względu na:
- branżę: finansowa, SSC/BPO, prawnicza, doradcza, technologiczna, kreatywna, logistyczna (biuro w magazynie),
- lokalizację: Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań,
- rodzaje wnętrz: biuro coworkingowe, przestrzeń socjalna, sala konferencyjna,
- rodzaje zastosowanych rozwiązań: biurowy wellness, innowacje i technologie.

Każda firma może przesłać zgłoszenie w kilku kategoriach.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się na początku października 2018 roku podczas gali CBRE IDEA LAB.

W ubiegłorocznej edycji OFFICE SUPERSTAR wzięło udział ponad 100 polskich i międzynarodowych organizacji.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)

Czytaj też: Fakty i mity na temat employer brandingu

REKLAMA

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin