.

 

Dobra prognoza dla PR-u

dodano: 
25.09.2009
komentarzy: 
0

W Gazecie Finansowej dodatku II znalazł się komentarz Mariusza Plebana z Multi Communications, który prognozuje wzrost zainteresowania PR-em wśród małych i średnich przedsiębiorstw.

Pleban uważa, że w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej sektor MiŚ będzie coraz chętniej sięgać po komunikację marketingową, a w tym PR. Jego zdaniem, największą przewagę zdobyć mogą firmy korzystające z mediów społecznościowych. Natomiast to, co będzie hamować rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, to przede brak wiedzy w zarządzaniu i marketingu.

Na razie, jak twierdzi prezes Multi, działania z zakresu public relations sektora MiŚ odbywają się głównie poprzez zatrudnianych w firmach ekspertów. Jednak w niedalekiej przyszłości nastąpić ma wzrost zainteresowania zewnętrznym PR-owskim konsultingiem, prognozuje autor.(ał)

Źródło:

Gazeta Finansowa dodatek II, Mariusz Pleban, 25.09.09, s. 6
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin