Docenić employer branding

dodano: 
03.01.2013
komentarzy: 
0

Już 16 stycznia w Warszawie odbędzie się konferencja „Firma jako pracodawca - jak motywować pracowników i przyciągać do siebie najlepszych”, organizowana przez Ciszewski MSL Financial Communications, Mercer Polska oraz PKPP Lewiatan. Jej uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywne działania z zakresu employer brandingu.

Employer branding i komunikacja wewnętrzna to obszary w wielu firmach niedoceniane. Działania te odgrywają jednak bardzo dużą rolę zarówno w budowaniu wizerunku wiarygodnej firmy, jak i w sprawnym zarządzaniu organizacją. W wielu instytucjach nie istnieje jednak formalna procedura komunikacji wewnętrznej oraz otrzymywania informacji zwrotnej. Zarazem obraz firmy jako pracodawcy budowany wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz jest często rozbieżny.

Podczas konferencji odbędzie się prezentacja raportu Ciszewski MSL Financial Communications z badania przeprowadzonego wśród specjalistów od komunikacji wewnętrznej i employer brandingu w instytucjach finansowych. Doświadczeni praktycy podzielą się swoją wiedzą na temat rozwiązań umożliwiających prowadzenie efektywnych działań z tego obszaru. Zaprezentowane zostaną również metody zwiększenia motywacji pracowników z uwzględnieniem korzyści pozapłacowych, budowania wspólnoty wartości oraz roli przywództwa.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Program konferencji

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Zapisy oraz dodatkowe informacje:

Anna Częścik

anna.czescik@publicrelations.pl

M: +48 533 772 883 T: +48 22 278 39 08

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin