Dolny Śląsk jest super
Pod hasłem „To je výborné! Das ist super! Dolny Śląsk“ ruszyła nowa kampania promująca produkty turystyczne Dolnego Śląska. Motywem przewodnim kampanii stał się Miś Ślężański. Kampania prowadzona jest w Polsce, Republice Czeskiej oraz w Niemczech. Grupę docelową stanowią osoby pomiędzy 18 a 45 rokiem życia.
Kampania organizowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, a współfinansowana w 75 proc. ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Budżet kampanii stanowi ponad 9 mln złotych. Kampania współtworzona została przez agencję Business Consulting z Katowic, oraz dom mediowy Starcom.
W całym kraju pojawiło się 300 billboardów promujących osiem produktów turystycznych Dolnego Śląska. Jako powierzchnię reklamową wykorzystano również 10 dużych ścian w największych miastach Polski. Powstał spot reklamowy z udziałem gwiazd programu „Europa da się lubić”: Moniki Richardson, Gabi Gold i Steffena Moellera. Obecność tych osób ma za zadanie podkreślić wielokulturowość rejonu oraz jego burzliwą przeszłość, w której ważną rolę odegrały właśnie te trzy narody: Polacy, Czesi, Niemcy.
Działania promocyjne obejmą: reklamę w telewizji i Internecie, w pociągach Intercity i Eurocity, reklamę na promach, udział w targach turystyki zarówno krajowych, jak i zagranicznych oraz publikacje promocyjne, prezentacje multimedialne i gadżety. Organizowane będą wizyty studialne i warsztaty dla touroperatorów oraz konferencje prasowe.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. (ak)