Dolny Śląsk jest super

dodano: 
17.10.2007
komentarzy: 
0

Pod hasłem „To je výborné! Das ist super! Dolny Śląsk“ ruszyła nowa kampania promująca produkty turystyczne Dolnego Śląska. Motywem przewodnim kampanii stał się Miś Ślężański. Kampania prowadzona jest w Polsce, Republice Czeskiej oraz w Niemczech. Grupę docelową stanowią osoby pomiędzy 18 a 45 rokiem życia.

Kampania organizowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, a współfinansowana w 75 proc. ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Budżet kampanii stanowi ponad 9 mln złotych. Kampania współtworzona została przez agencję Business Consulting z Katowic, oraz dom mediowy Starcom.

W całym kraju pojawiło się 300 billboardów promujących osiem produktów turystycznych Dolnego Śląska. Jako powierzchnię reklamową wykorzystano również 10 dużych ścian w największych miastach Polski. Powstał spot reklamowy z udziałem gwiazd programu „Europa da się lubić”: Moniki Richardson, Gabi Gold i Steffena Moellera. Obecność tych osób ma za zadanie podkreślić wielokulturowość rejonu oraz jego burzliwą przeszłość, w której ważną rolę odegrały właśnie te trzy narody: Polacy, Czesi, Niemcy.
 
Działania promocyjne obejmą: reklamę w telewizji i Internecie, w pociągach Intercity i Eurocity, reklamę na promach, udział w targach turystyki zarówno krajowych, jak i zagranicznych oraz publikacje promocyjne, prezentacje multimedialne i gadżety. Organizowane będą wizyty studialne i warsztaty dla touroperatorów oraz konferencje prasowe.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. (ak)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin