Dom Książki SA zmienia wizerunek

dodano: 
02.12.2005
komentarzy: 
0

Sieć księgarń Dom Książki SA przeprowadza gruntowne zmiany swojego wizerunku i pozycjonowania na rynku. Partnerem tych działań została Republika Dobrej Marki – San Markos. Zadaniem nadrzędnym agencji San Markos było opracowanie nowej, spójnej i atrakcyjnej identyfikacji marki oraz zasygnalizowanie tych gruntownych zmian na wielu poziomach. I tak pierwszą ze strategicznych propozycji agencji była rezygnacja z nazwy Księgarnia Dom Książki na rzecz nazwy Dom Książki.
Kolejny etap prac obejmował stworzenie nowego logotypu. Nowy znak firmy miał być wyraźnym sygnałem dla klientów mówiącym o ofercie firmy, jej odmienionym obliczu i dopasowaniu się do potrzeb współczesnych czytelników. Oprócz nowego logotypu San Markos opracowała również oznakowania zewnętrzne, witryny, system nawigacji wewnętrznej, wszelkiego rodzaju konfekcję sklepową oraz gazetkę informacyjną dla klientów.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin