.

 

Dorota Haller odpowiada w Huawei także za e-commerce

dodano: 
23.03.2021
komentarzy: 
0

Od marca 2021 roku Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, jest także odpowiedzialna za obszar e-commerce. Działy marketingu i e-commerce firmy zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.

Haller w Huawei CBG Polska pracuje od października 2017 roku, kiedy to została dyrektorką marketingu w randze CMO. Odpowiada za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digitalowych, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikację PR. Od marca do jej zadań dołącza nadzorowanie obszarue-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.

Zobacz też: Dzień z życia: Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu Huawei w Polsce

Przed dołączeniem do Huawei, od maja 2016 roku, Dorota Haller pracowała w Medicoverze, gdzie jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji odpowiadała za całość działań marketingowych: tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój marki w świecie cyfrowym.

Wcześniej związana była z branżą finansową – obejmowała stanowiska zarządcze w działach marketingu AASA Polska i Banku BNP Paribas. Pracowała też w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie pełniła funkcję dyrektora marketingu, produktu i komunikacji. Była również dyrektorem ds. marketingu i kolportażu w dzienniku Życie Warszawy i dyrektorem marketingu i promocji w EMI Music Poland. Pracowała także w dziale marketingu Henkel Polska. Pracę zawodową rozpoczęła w agencji Saatchi & Saatchi. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin