Dorota Natalia Haller z Huawei dyrektorem marketingu roku 2018

dodano: 
07.12.2018
komentarzy: 
0

Jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 przyznało Grand Prix Dorocie Natalii Haller, dyrektor marketingu firmy Huawei. Podczas gali, która odbyła się 4 grudnia 2018 roku w czasie dwudniowego kongresu Marketing & Sales Executive Summit 2018 w Warszawie, wręczono łącznie 27 nagród.

W konkursie już po raz czwarty nagradzano także zespoły w dwóch kategoriach (mały budżet: do 10 mln zł, duży budżet: ponad 10 mln zł). Kapituła – złożona z laureatów poprzednich edycji konkursu, ekspertów branżowych i przedstawicieli partnerów wydarzenia – oceniała działania i efekty kampanii marketingowych za okres 2017/2018.

Statuetki i dyplomy wręczono w 15 kategoriach głównych, 6 specjalnych, 2 zespołowych oraz Grand Prix. Lista nagród – poniżej.

Nagrodę Dyrektora Marketingu 2018 w kategoriach głównych (branżowych) otrzymali:

Dom / Wnętrze / Budownictwo / AGD: Łukasz Glapa, dyrektor marketingu w ROCKWOOL

Farmacja / Zdrowie: Justyna Skrzypek, dyrektor marketingu Essilor Optical Laboratory

Finanse / Ubezpieczenia: Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor marketingu w Eurobanku

Instytucje społeczne i organizacje: Wioletta Samborska, dyrektor biura promocji miasta w Urzędzie Miasta Wrocław

Uroda / Kosmetyki / Higiena: Przemysław Szymański, dyrektor marketingu sieci Drogerie Natura

Edukacja  / Kultura / Media / Rozrywka: Maciej Klepacki, dyrektor operacyjny digital, Edipresse Polska

Moda  / Produkty luksusowe: Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu, ANSWEAR

Motoryzacja  / Mobility: Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen

Napoje / Alkohol: Marek Skrętny, dyrektor marketingu, Browar Amber

E-Commerce: Marcin Sienkowski, dyrektor marketingu, OLX

Produkty żywnościowe: Rafał Masiak, dyrektor marketingu, Hochland

Retail / Handel / Usługi: Marcin Olech, dyrektor marketingu, Carrefour

Sport / Hobby / Turystyka: Michał Jaworski, E-commerce director, Rainbow Tours

Technologie / Telco / RTV / AGD: (ex aequo) Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu, Komputronik oraz Anna Adrian, dyrektor marketingu,  FIBARO

B2B / Usługi profesjonalne: Wilhelm Rożewski, dyrektor marketingu, Volvo Trucks

Nagrodę Dyrektora Marketingu 2018 w kategoriach specjalnych otrzymali:

Long Time Marketing Excellenece: Marcin Sienkowski, dyrektor marketingu, OLX

Launch / Rebranding Roku: (ex aequo) Monika Jasłowska, dyrektor ds. zarządzania markami, Polpharma oraz Marek Skrętny, dyrektor marketingu, Browar Amber

Master of International Marketing: Piotr Nagalski, dyrektor marketingu na Europę, Goodyear

Content Marketing / Customer Experience: Magdalena Kicińska, dyrektor marketingu, PZU

Master of Digital Marketing: Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu, Douglas

Thinking outside of the box: Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu, Wawel

Kapituła konkursu przyznała także wyróżnienia „za nieszablonowe działania i wyjątkową efektywność społeczną”. Otrzymali je: Michał Białek (członek zarządu, Wykop.pl), Justyna Grzyl (EMEA PR & Communications Manager, PayU), Zbigniew Ptaszyński (członek zarządu, Sendit) oraz Andrzej Świderski (założyciel, Euroflorist). Wyróżnienie za „wysoką efektywność i nieszablonowe działania marketingowe przy niskim budżecie” przyznano z kolei Magdalenie Urban (założycielce Urban Legend), a za „nieszablonowe działania Content & Influencer marketing 2018” – Aleksandrze Słowińskiej (Media & PR Managera Clarins).

Nagrodę dla najlepszego małego zespołu marketingu (budżet roczny do 10 mln zł) wręczono przedstawicielom Komputronika. W kategorii dla dużych zespołów (budżet roczny przekraczający 10 mln zł) nagrodzono z kolei zespół Eurobanku.

Organizatorem konkursu jest Mediarun. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin