Dwie agencje zawiązały konsorcjum na rzecz projektów employerbrandingowych

dodano: 
23.08.2017
komentarzy: 
0

Specjalizująca się w komunikacji online firma Social Media London Style nawiązała współpracę partnerską z agencją GrowHR. W ramach wspólnych działań, konsorcjum ma zapewniać kompleksową obsługę swoich klientów w zakresie tworzenia strategii i realizowania kampanii employerbrandingowych w kanałach online i offline.

Social Media London Style jest agencją interaktywną, która specjalizuje się w dziedzinie mediów społecznościowych i budowaniu strategii employerbrandingowych w internecie. Firma jest oficjalnym partnerem LinkedIna w zakresie programu Talent Solutions, który ma pomagać w szukaniu potencjalnych kandydatów do zatrudnienia.

GrowHR z kolei zajmuje się budowaniem marki pracodawcy w „tradycyjny” sposób – zaczynając od badań i analizy konkurencji, przez budowanie EVP (ang. Employee Value Proposition, czyli zespołu wartości, które pracodawca chce zaoferować pracownikom), aż po komunikację wewnętrzną (m.in. programy ambasadorskie) i zewnętrzną (np. strona kariery, eventy, ambient).

„Decydujemy się na strategiczną współpracę, by oferować kompleksowe usługi w zakresie employer brandingu. Od kilku lat Social Media London Style działa w tym obszarze, specjalizując się w wykorzystaniu narzędzi online, ale zauważyliśmy, że klienci często pytają także o narzędzia offline’owe albo wręcz oczekują podejścia 360 stopni” – komentuje Krystian Dryniak, CEO agencji Social Media London Style.

Dryniak deklaruje, że obie agencje będą występować jako konsorcjum w przetargach, proponując zleceniodawcom połączenie kompetencji specjalistów z Social Media London Style i GrowHR. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin