.

 

Dwie nowe osoby w Grupie Komunikacja+

dodano: 
23.12.2020
komentarzy: 
0

W grudniu 2020 roku Grupa Komunikacja+ poinformowała o zatrudnieniu dwóch nowych osób. Pracę w agencji zaczęły Aleksandra Matuszewska (na zdjęciu głównym z lewej) i Anna Ciepłucha (na zdjęciu głównym z prawej).

Aleksandra Matuszewska objęła nowo utworzone stanowisko Group Account Director w Grupie. Będzie kierować pracą zespołów odpowiedzialnych za obsługę projektów zintegrowanych.

Matuszewska ma 12-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu. W ramach stałych, wieloletnich kontraktów realizowała usługi dla Mastercard, Audi, Jeronimo Martins i Danone. Tworzyła strategie komunikacji 360 ze szczególnym wykorzystaniem digitalu i social mediów m.in. dla Lecha (Kompania Piwowarska) czy Westa (Imperial Tabacco Polska). Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach takich jak VML Poland, Isobar Poland oraz Touchideas. W przeszłości we współpracy z Fundacją Rack’n’Roll i Shootme zaimplementowała projekt charytatywnego banku zdjęć o nazwie Photos4Life. Dla klientów z branży finansowej – Fortis Bank, Liberty Direct European Leasing Fund, BGZ Bank – prowadziła również badania susability i sporządzała raporty według europejskich standardów (usability standards – ANSI CIF Usability Test Reporting).

Z kolei Anna Ciepłucha objęła nowo utworzone stanowisko Online Campaign Managera w Proomni, spółce należącej do Grupy. Będzie wspierać zespół digitalowy spółki.

Ciepłucha pracuje w mediach od prawie dziesięciu lat. Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. w domach mediowych, takich jak Wavemaker czy OMD. Zajmowała się mediami offline i online, jednak od trzech lat skupia się jedynie na kampaniach online. Ciepłucha specjalizuje się w całościowej obsłudze klienta, planowaniu, zakupie i optymalizacji kampanii mediowych. W przeszłości pracowała dla klientów z branż odzieżowej, finansowej oraz FMCG – m.in. Nestle, Henkel, Geers, Scotts, Geberit, KappAhl, Nextdirect, Getin Bank, Uber, FedEx, BIC. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin