Dwie polskie agencje PR nagrodzone w międzynarodowym konkursie Platinum PR Awards

dodano: 
28.09.2017
komentarzy: 
0

Public Dialog i Procontent Communication otrzymały nagrody w międzynarodowym konkursie organizowanym przez PR News – Platinum PR Awards.

Public Dialog zwyciężyło w kategorii „Pro Bono Campaign”. Agencja została wyróżniona za projekt „Report: The role of corporate communication”.

Czytaj więcej: Rola komunikacji korporacyjnej – pierwsze badanie w Polsce

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI przez instytut ARC Rynek i Opinia. Wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm polskich (77) i międzynarodowych (43) odpowiedzialnych za komunikację korporacyjną w przedsiębiorstwach zatrudniających minimum 250 osób.

Czytaj też: Reputacja ma znaczenie

Procontent Communication doceniono natomiast za kampanię „Płuca Polski”, która ma na celu podniesienie świadomości społeczeństwa na temat przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP) oraz zwrócenie uwagi opinii publicznej na zagrożenia, ryzyko i konsekwencje wynikające z choroby. Agencja zwyciężyła w kategorii „Education Program”.

Platinum PR Awards to międzynarodowy konkurs branżowy, w ramach którego PR News nagradza najbardziej pomysłowe i innowacyjne projekty komunikacyjne. Tegoroczna gala rozdania nagród odbyła się 14 września w Nowym Jorku i zgromadziła przedstawicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata.

Public Dialog oraz Procontent Communication korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin