.

 

Dwie polskie agencje z nagrodami w EMEA SABRE Awards 2020

dodano: 
03.07.2020
komentarzy: 
0

PRovoke (wcześniej The Holmes Report) ogłosiło zwycięzców EMEA SABRE AWARDS 2020 – międzynarodowego konkursu branży public relations. Wśród nagrodzonych znalazły się dwie agencje z Polski.

Jedna z nagród trafiła do MSL. Firma zdobyła ją w kategorii „Chemicals & Industrials” (z ang. „Chemia i przemysł) za kampanię CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowaną dla ArcelorMittal Poland.

Czytaj więcej: „Jutro Bez Smogu – Drugie życie starych pieców” – kampania na rzecz czystego powietrza. Jak powstała?

„Jesteśmy wyjątkowo dumni ze zwycięstwa kampanii »Jutro bez smogu« w tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA, ponieważ stanowi ono najwyższą formę potwierdzenia słuszności obranego przez nas kierunku i dobrze wykonanej pracy” – mówi Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL w Polsce i szef praktyki przemysłowej w regionie EMEA. „Mamy też wielką nadzieję, że nasza kampania spopularyzuje tego typu projekty, w ramach których spółki z sektora przemysłu ciężkiego, zobowiązane prawnie do przestrzegania rygorystycznych wymogów środowiskowych, są gotowe wykonać dodatkowy imponujący wysiłek organizacyjny i finansowy, wykraczający poza ich formalne zobowiązania, na rzecz walki z wielkimi wyzwaniami środowiskowymi” – dodaje Kowalski.

Drugą nagrodzoną agencją z Polski jest MJCC. Firma otrzymała nagrodę w kategorii „Food Service” (z ang. „Usługi gastronomiczne”) za kampanię „McDonald’s ceni dojrzałość”, zrealizowaną dla polskiego oddziału McDonald’s.

Czytaj więcej: „Czy sobie poradzą”? O celach i realizacji kampanii „McDonald’s ceni dojrzałość”

„Zdobyta drugi raz z rzędu nagroda SABRE Awards EMEA bardzo nas cieszy. Projekt dla McDonald’s (»McDonald’s ceni dojrzałość«), z którym zwyciężyliśmy w tym roku, jest dla nas szczególny. Przede wszystkim pokazuje, że działania komunikacyjne oparte na spójnej strategii, długofalowe, mają sens i są skuteczne biznesowo. Dzięki tej kampanii udało się nam przełamać stereotyp branży gastronomicznej jako zatrudniającej wyłącznie młodych, dobrej tylko na zawodowy start i przyciągnąć sporą grupę dojrzałych kandydatów. Ponadto wierzymy, że to temat ważny, że aktywizacja tzw. silversów jest w Polsce konieczna, i cieszymy się, że wraz z klientem możemy przecierać ten szlak na rynku pracy” – komentuje Anna Mikulska, partner w MJCC.

W gronie polskich firm nominowanych do EMEA SABRE AWARDS 2020 znalazły się także: Vision Group i Fundacja Kulskich za projekt „The Best Way to Predict the Future is to Create it” (kategoria „Non Corporate – Government Agencies”), Grayling za kampanię dla Free Now „Równe Zasady na Rynku Taxi” (kategoria „Transportation & Logistics”), Public Dialog i El Padre za kampanię „Mali Ratownicy”, przygotowaną dla Volkswagen Group (kategoria „Baltic”), Walk PR, Warsaw Creatives i Walk with David za projekt „CUPRA #createthepath” (kategoria „Baltic”), MSL za akcję „Death Stranding weather forecast”, zrealizowaną dla Sony Interactive Entertainment Poland (kategoria „Baltic”) oraz Clue PR za kampanię „Onco-Olympics”, przygotowaną dla Fundacji Spełnionych Marzeń (kategoria „Healthcare Providers”).

Pełną listę zwycięzców można znaleźć na stronie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin