Dwóch klientów Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z korporacją Emerson Network Power i polskim odziałem koncernu PepsiCo. W ramach umowy z firmą Emerson Network Power agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, organizację wydarzeń dla branży IT oraz umacnianie wizerunku firmy na polskim rynku. Umowę podpisano na rok, a agencja została wybrana na drodze przetargu. Dotychczas Emerson nie prowadził działań PR-owskich w Polsce. Emerson Network Power jest dostawcą rozwiązań łączących technologię i inżynierię.
Dla polskiego oddziału PepsiCo agencja będzie odpowiedzialna za realizację działań PR-owskich dla nowej strategii komunikacji, która powstanie we współpracy z agencją Brainshop U-boot oraz za komunikacyjne wsparcie działań ATL i BTL zaplanowanych dla jednej z marek koncernu. Jest to współpraca projektowa; koncern PepsiCo jest właścicielem ponad stu marek, produkuje napoje i słone przekąski. (kk)