.

 

Dwóch nowych specjalistów w McCann Worldgroup

dodano: 
10.07.2013
komentarzy: 
0

Na początku lipca do zespołu McCann Worldgroup dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Hurda – jako regional account director oraz Michał Krejza – jako growth director.

Hurda odpowiada za wszystkie działania ze strony McCann Worldgroup dla MasterCard. Współpracując w Grupie z innymi agencjami i podmiotami, które obsługują MasterCard, zadba o kreowanie spójnego wizerunku klienta w Polsce. Jest specjalistką w działaniach na poziomie regionalnym. Doświadczenie zdobyła, pracując dla wielu multidyscyplinarnych klientów, takich jak m.in.: Carrefour i P&G. Była dyrektorem zarządzającym Saatchi&Saatchi i szefem Scholz&Friends Warszawa.

Krejza z kolei zajmie się działaniami dla Coca-Coli. Dodatkowo ma za zadanie pozyskiwać w ramach całej grupy (w tym dla Weber Shandwick) klientów w obszarze PR-u, marketingu zintegrowanego, digital i reklamy. Będzie także osobą kontaktową dla klientów nowo biznesowych. Nowy dyrektor ma doświadczenie w komunikacji zintegrowanej – przez wiele lat pracował na stanowisku growth directora w Euro RSCG Poland. Był także managing directorem w Havas Worldwide Digital, a wcześniej dyrektorem zarządzającym agencji Team One. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin