.

 

Działem PR-u konsumenckiego pokieruje…

dodano: 
06.08.2007
komentarzy: 
0

Jarosław R. Andruszkiewicz został nowym dyrektorem działu konsumenckiego (Consumer PR Unit) w Edelman Polska. Poprzednio zajmował stanowisko PR&marketing managera w Microsoft (grupa Entertainment&Devices Division).
W ostatnich latach pracował za granicą, wspierając wejście na rynek europejski australijskiego operatora turystycznego (Intrepid Travel). Był też wiceprezesem organizacji pozarządowej - Stowarzyszenie Integracja Przedsiębiorczość Edukacja i autorem programu Europejska Edukacja Farmaceutów organizowanego pod patronatem Ministra Zdrowia. Doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i reklamy zdobywał, pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych (GGK, Young&Rubicam), gdzie odpowiadał za obsługę budżetów reklamowych m.in. Benckiser, CPN (obecnie Orlen), Danone, Kraft Jacobs Suchard, IBM, a później doradzał polskim agencjom i ich klientom, m.in. firmom: Bayer, Computerland (dziś Sygnity), Henkel, Colgate-Palmolive, Johnson&Johnson, Pharmacia, Pfizer, Polfa Kutno (IVAX). Karierę rozpoczynał jako dziennikarz Radia ZET i redakcji zagranicznej Obserwatora Codziennego. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin