ECCO Walkathon wybiera Pegasus PR

dodano: 
26.06.2006
komentarzy: 
0

Agencja Pegasus Public Relations po raz drugi zadba o oprawę medialną międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. W tym roku, podobnie jak poprzednim, agencja odpowiada za kompleksowe działania z zakresu public relations, obejmujące m.in. kontakty z mediami oraz pozyskanie patronów medialnych i osób prowadzących imprezę. Celem współpracy jest zachęcenie do udziału w akcji jak największej liczby spacerowiczów, gwiazd estrady i telewizji poprzez propagowanie idei połączenia aktywnego wypoczynku z działalnością charytatywną.
Do działań promujących imprezę aktywnie włączone zostają fundacje, na które zostaną przekazane pieniądze zebrane podczas ECCO Walkathonu 2006 – Polska Akcja Humanitarna, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne i WWF ((World Wildlife Fund).
Od marca działania public relations wzmacniają także wystawy fotografii z ubiegłorocznych edycji ECCO Walkathonu w salonach sprzedaży sieci Empik. Dodatkowo obejmują one materiały prasowe dotyczące historii i istoty ECCO Walkathonu, sukcesu zeszłorocznego Spaceru Ludzi Dobrej Woli i zagranicznych edycji charytatywnego przedsięwzięcia.
ECCO Walkathon to akcja łączącą aktywność fizyczną z działalnością charytatywną – za każdy pokonany kilometr organizator akcji wpłaca na konto wybranej przez uczestnika fundacji ustaloną wcześniej kwotę. Pierwszy Spacer Ludzi Dobrej Woli zorganizowano w 1999 roku w Kopenhadze. Tegoroczny Spacer Ludzi Dobrej Woli odbędzie się 23 września na Polach Mokotowskich w Warszawie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin