Edelman dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
Konsorcjum złożone z Kolman Advertising i MediaOn wygrało przetarg Ministerstwa Rozwoju Regionalnego na promocję Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Obłsugę PR-owską programu zlecono agencji Edelman. Ideą programu jest walka ze skutkami spowolnienia gospodarczego i związannym z nim poziomem bezrobocia.
Kampania promocyjna dotycząca Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Kapitał Ludzki będzie trwała ok. 5 tygodni. W tym czasie przewidziane są zarówno działania reklamowe jak i PR. W ramach działań PR planowane są m.in konferencja prasowa, przygotowanie materiałów eskperckich, współpraca z partnerami społecznymi oraz relacje z mediami. Szczegóły samego projektu jak i poszczególnych działań zostaną przedstawione w momencie rozpoczęcia kampanii czyli w styczniu przyszłego roku. Za realizację działań PR odpowiadają: Rafał Niczypor i Marta Lau. (bs)