.

 

Edelman i Kraft Foods

dodano: 
16.01.2009
komentarzy: 
2

Edelman pracuje dla Kraft Foods Polska. Konsultanci agencji odpowiadają za wprowadzenie na polski rynek marki czekolady Côte d’Or. Umowa jest długoterminowa, agencja jednak nie ujawnia szczegółów dotyczących kontraktu.

Edelman Polska został wybrany w przetargu, w którym wzięły udział 3 agencje. Za koordynację działań dla klienta odpowiada Marek Matysek, dyrektor działu komunikacji konsumenckiej. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
26.01.2009
11:56:54
Kasia
(26.01.2009 11:56:54)
udalo sie auchan, leroy merlin to i im sie moze udac - Polacy wymawiaja nazwy jak chca ale marki pamietaja;)
17.01.2009
13:33:30
a
(17.01.2009 13:33:30)
to sie nie uda - polski konsument nie zapamieta i nie wypowie tej nazwy
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin