.

 

Edelman i społeczna odpowiedzialność

dodano: 
29.10.2007
komentarzy: 
0

Agencja Edelman Polska dołączyła do grona członków FCSR – Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej. Jednocześnie agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations fundacji. Głównym celem działań konsultantów Edelmana ma być zwiększenie znajomości FCSR-u w środowisku biznesowym, a w szczególności wśród potencjalnych członków, którzy będą mogli wspierać działania fundacji. Obsługą projektu w ramach Edelman Polska zajmuje się Dział PR-u Korporacyjnego.

FCSR (Foundation for Corporate Social Responsibility) zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, a także pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu wartości etycznych, ludzi potrzebujących, potrzeb społeczności lokalnych oraz środowiska naturalnego. Członkowie fundacji mają spełniać swoje zobowiązania względem społeczeństwa poprzez ekonomiczne, intelektualne i społeczne wsparcie dla lokalnych społeczności, w których prowadzą działalność.

Członkiem Fundacji może zostać każda firma, która jest zainteresowana popieraniem i promowaniem potrzeby korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Aby otrzymać Golden Seal of Approval (Złotą Pieczęć Aprobaty) – znak fundacji, trzeba wypełnić Oświadczenie Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej, które jest dostępne na stronie i zadeklarować propagowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu wśród udziałowców, kadry zarządzającej, administracji oraz pracowników, powołać zespół dedykowany do opracowania planu działań dla firmy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, a także promować wizerunek i działalność FCSR. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin