Edelman Polska dla Levi Strauss

dodano: 
23.02.2006
komentarzy: 
4

Agencja Edelman Polska rozpoczęła realizację projektów dla marki Levi’s. Umowa dotyczy bieżących relacji z mediami oraz prowadzenia biura prasowego marki. Równolegle agencja zajmie się realizacją kampanii wizerunkowych, które zostały zaplanowane do końca 2006 roku. Dotychczas firmę obsługiwała, w mniejszym zakresie działań, agencja Crea.tif.

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
26.02.2006
16:20:06
żurnalista
(26.02.2006 16:20:06)
na szczęscie to Wy zalezycie od nas ,a nie odwrotnie,więc ciepła wódke wypij z koleżankami PR-ówkami
23.02.2006
22:24:27
do Nowej
(23.02.2006 22:24:27)
Edelman będzie robił wszystko, żeby zacząz funkcjonować na salonach, konferencjach i mediach. Będą kupowąć reklamy i sponsorowane teksty. Nie oceniam tego negatywnie. Negatywnie ocenię, jeśli media dadzą się przekupić i będą publikowąć wywiady z Kwietniową, jej "eksperckie" wypowiedzi etc. Pieniądz co prawda nie śmierdzi ale takim dziennikarzom powinniśmy stawiać najtańszą i obowiązkowo ciepłą wódkę.
23.02.2006
17:40:04
jakby
(23.02.2006 17:40:04)
wtedy bylo jedno zdanie, milo dowiedziec sie cos wiecej
23.02.2006
17:28:34
Nowa
(23.02.2006 17:28:34)
Przecież informację o Levisie już podawaliście z miesiąc temu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin