.

 

Edelman Polska dla marki Chiquita

dodano: 
16.07.2013
komentarzy: 
0

Edelman Polska kolejny raz współpracuje z marką Chiquita. Tym razem prowadzi działania PR wspierające launch promocyjnych naklejek z Minionkami, które pojawiły się na bananach Chiquita w ramach współpracy marki z Universal Pictures, producentem „Minionki rozrabiają”.

Edelman dba o relacje z mediami i bezpośredni kontakt z konsumentami, zarówno z zakresu PR-u konsumenckiego jak i social mediów. Po stronie agencji projekt prowadzi Ewa Wojtarowicz, senior account executive działu consumer. To już kolejny projekt realizowany przez Edelman Polska dla marki Chiquita, współpracę projektową obie firmy prowadzą od 2007 roku. Wcześniej agencja wspierała m.in. launch ananasów Chiquita, akcję Rain Forrest Aliance oraz większość promocji konsumenckich (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin