#EffieNaNoweCzasy – SAR zmienia strategię komunikacji konkursu

dodano: 
13.05.2020
komentarzy: 
0

Po 20 latach istnienia Effie SAR postawił na zmianę strategii komunikacji konkursu. „#EffieNaNoweCzasy ma symboliczne znaczenie. Zakończyliśmy pewien etap, zrobiliśmy podsumowania, wyciągnęliśmy wnioski. Nowe czekające nas edycje, sytuacja, w której dzisiaj się znaleźliśmy zachęca do wypracowania nowego pozycjonowania i komunikacji konkursu” – komentuje Radek Miklaszewski z BBDO, współtwórca strategii.

„Przyznaję, że jesteśmy w doskonałej sytuacji – wspólnie jako środowisko komunikacji marketingowej przez lata wypracowaliśmy ponadczasowe wartości, które określają naszą kulturę. Mamy szczęście, że pracujemy w tej właśnie branży, możemy otwarcie i z optymizmem mówić o markach i o sobie, o efektach naszych prac. Codziennie jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, wykorzystujemy nowe technologie w komunikacji, chętnie dzielimy się wiedzą, a niesie nas pozytywna energia, która pozwala nam cały czas zdobywać nowe. I o tym jest komunikacja #EffieNaNoweCzasy 2020” – wyjaśnia dalej Miklaszewski.

Zeszłoroczny jubileusz konkursu był także inspiracją dla dyrektorów kreatywnych agencji Rememeber, odpowiadających za kreację do nowej narracji Effie. „Nagle wybuchła globalna pandemia, która z dnia na dzień wywróciła stolik na rynku. W trudnych czasach wraca się do korzeni, więc postanowiliśmy z jednej strony zwrócić uwagę na to, że efektywność komunikacji marketingowej jest jeszcze ważniejsza w »nowych czasach«, a z drugiej strony otworzyć się na to, co nowe, świeże, wielobarwne” – podkreślają Daniel Piecka i Piotr Zawałło z Rememeber. Wielobarwność tę widać w propozycjach Piecki i Zawałły – jak podkreślają organizatorzy Effie, odchodzą one od klasyki i elegancji w stronę „komunikacyjnego fusion, który towarzyszy nam dziś mocno w działaniach i komunikacji – łączymy dotychczasowe umiejętności i doświadczenia z zupełnie nowymi, pionierskimi i nieznanymi”.

Jak podkreślają Karolina Krasuska, Katarzyna Czerwińska oraz Marcin Sokalski, przedstawiciele Wavamaker, odpowidzialnego za wsparcie mediowe tegorocznej edycji konkursu, rynek mediów zmienia się dynamicznie, a obecna sytuacja wywiera ogromny wpływ na działy marketingu. Z tego powodu komunikacja digital 21. edycji Effie będzie kierowana nie tylko do podmiotów związanych z konkursem od dawna, lecz wszystkich marketerów, którzy być może do tej pory nie byli zainteresowani udziałem. Działania będą skupione na social mediach, co ma pomóc w precyzyjnym dotarciu do potencjalncyh uczestników.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym 21. edycji Effie. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin