Egmont Polska ma nowego PR-owca

dodano: 
04.02.2011
komentarzy: 
0

Aleksandra Chaberska rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Egmont Polska, zastępując Patrycję Narożną. Do jej obowiązków należy prowadzenie relacji z mediami oraz opracowywanie strategii PR firmy oraz jej produktów.

Doświadczenie w komunikacji Chaberska zdobywała m.in. GM Records, gdzie przez pięć ostatnich lat odpowiadała za marketing i PR. Wcześniej pracowała również m.in. w Telewizji Polskiej, Fundacji Spoko Dzieciak, Stowarzyszeniu Klon/Jawor oraz agencji Mediagram (projekty m.in. dla Warsaw Destination Alliance czy Warszawskiego Ośrodka Ekonomii Ekologicznej). Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. (iw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin