Ekskluzywne PKO

dodano: 
20.10.2004
komentarzy: 
0

Rusza program Dom Platinium, czyli cykl wydarzeń prezentujących piękno, dobry styl, komfort i wyrafinowanie, skierowany do tych klientów PKO BP, którzy korzystają z usług Aurum i Platinum. Działania dla PKO BP przygotowała agencja Sensors Public Relations. Podczas pierwszego spotkania, które odbyło się ubiegłym tygodniu w Starej Pomarańczarni w warszawskich Łazienkach Królewskich, pokazano sprowadzoną z Mediolanu brylantową kolekcję biżuterii marki W. Kruk. Dodatkowymi atrakcjami był pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler oraz prezentacja luksusowych marek: Zenith, The Macallan Single Malt Whisky i Bang & Olufsen.

Źródło:

Presserwis
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin