Ekstraklasa łowi, przedłuża umowę z T-Mobile i awansuje

dodano: 
27.05.2013
komentarzy: 
1

Ekstraklasa szykuje zmiany w strukturach i poszukuje dyrektora. Jednocześnie Waldemar Gojtowski awansował na stanowisko menedżera ds. komunikacji. Spółka przedłużyła także umowę z Polską Telefonią Cyfrową, na mocy której operator sieci T-Mobile pozostanie „Sponsorem Tytularnym” rozgrywek Ekstraklasy do końca sezonu 2014/2015.

W marcu tego roku ze spółki odszedł rzecznik prasowy Adrian Skubis. Ekstraklasa wynajęła firmę headhunterską i poszukuje obecnie osoby na jego miejsce. Wiadomo jednak, że nowo zatrudniony pracownik będzie miał o wiele szersze kompetencje. Ma odpowiadać za całość działań wizerunkowych - od  komunikacji po marketing. W kontekście tej rekrutacji w środowisku piłkarskim przewijają się dwie osoby – Joanna Dzios, która w lutym odeszła z Lecha Poznań, oraz drugi z rzeczników czołowego klubu Ekstraklasy. „Nie jest powiedziane, że będzie to osoba z branży, szukamy znacznie szerzej” – powiedział PRoto.pl jeden z członków zarządu spółki.

Za kontakty z mediami w Ekstraklasie wciąż  będzie odpowiadał Waldemar Gojtowski, do niedawna starszy specjalista, a po odejściu Skubisa - menedżer ds. komunikacji.

W ubiegłym tygodniu Ekstraklasa i Polska Telefonia Cyfrowa ogłosiły przedłużenie współpracy, na mocy której operator sieci T-Mobile pozostanie „Sponsorem Tytularnym” rozgrywek Ekstraklasy do końca sezonu 2014/2015.  W ramach umowy logo sieci T-Mobile pozostało integralną częścią znaku graficznego T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile będzie również obecny na strojach wszystkich piłkarzy występujących w najwyższej klasie rozgrywek piłki nożnej, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.  (bs)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.05.2013
12:59:40
aaa
(27.05.2013 12:59:40)
Tak się składa, że miałem przyjemność brać udział w tej rekrutacji - i mam jeden komentarz. Czasy, kiedy kogoś kto ma pojecie o komunikacji i zna się na konstruowaniu strategii (czyt.: nie jest "polskim PRowcem co to zna wszystkich dziennikarzy" tylko strategiem od komunikacji) - placac mu czapka gruszek... te czasy minely. Jesli ekstraklasa chce miec taka osobe jak opisuje, to trzeba niestety pare dyszek wyciagnac...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin