Ekstraklasa łowi, przedłuża umowę z T-Mobile i awansuje
Ekstraklasa szykuje zmiany w strukturach i poszukuje dyrektora. Jednocześnie Waldemar Gojtowski awansował na stanowisko menedżera ds. komunikacji. Spółka przedłużyła także umowę z Polską Telefonią Cyfrową, na mocy której operator sieci T-Mobile pozostanie „Sponsorem Tytularnym” rozgrywek Ekstraklasy do końca sezonu 2014/2015.
W marcu tego roku ze spółki odszedł rzecznik prasowy Adrian Skubis. Ekstraklasa wynajęła firmę headhunterską i poszukuje obecnie osoby na jego miejsce. Wiadomo jednak, że nowo zatrudniony pracownik będzie miał o wiele szersze kompetencje. Ma odpowiadać za całość działań wizerunkowych - od komunikacji po marketing. W kontekście tej rekrutacji w środowisku piłkarskim przewijają się dwie osoby – Joanna Dzios, która w lutym odeszła z Lecha Poznań, oraz drugi z rzeczników czołowego klubu Ekstraklasy. „Nie jest powiedziane, że będzie to osoba z branży, szukamy znacznie szerzej” – powiedział PRoto.pl jeden z członków zarządu spółki.
Za kontakty z mediami w Ekstraklasie wciąż będzie odpowiadał Waldemar Gojtowski, do niedawna starszy specjalista, a po odejściu Skubisa - menedżer ds. komunikacji.
W ubiegłym tygodniu Ekstraklasa i Polska Telefonia Cyfrowa ogłosiły przedłużenie współpracy, na mocy której operator sieci T-Mobile pozostanie „Sponsorem Tytularnym” rozgrywek Ekstraklasy do końca sezonu 2014/2015. W ramach umowy logo sieci T-Mobile pozostało integralną częścią znaku graficznego T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile będzie również obecny na strojach wszystkich piłkarzy występujących w najwyższej klasie rozgrywek piłki nożnej, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury. (bs)