38 Content Communication pracuje dla marki Ektin

dodano: 
03.08.2020
komentarzy: 
0

38 Content Communication odpowiada za obsługę komunikacyjną marki wyrobów medycznych Ektin (Bausch Health Poland). Prowadzone działania mają na celu edukowanie o rodzajach alergii i ich wpływie na kondycję oczu. Agencja zajmuje się kontaktem z mediami, komunikacją produktową, współpracą z blogerami i mikroinfluencerami oraz działaniami digitalowymi w mediach społecznościowych klienta (Instagram i Facebook). W ramach współpracy powstaje również edukacyjna przestrzeń digitalowa.

W kampanii biorą udział blogerki takie jak Makóweczki, MartiDamska, Mamine Skarby i Waniliowa Chmurka. Zaplanowano także działania na Instagramie z udziałem mikroinfluencerów.

Działaniami z ramienia 38 Content Communication kierują Agnieszka Cieślarek, Maria Stefańska-Wlazło oraz Elizabet Araj. Współpraca ma charakter projektowy. Strony nie ujawniają pozostałych szczegółów umowy. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin