Elbląg będzie miał strategię za 129 tys. złotych
Serwis info.elblag.pl poinformował o podpisaniu umowy z wykonawcą strategii promocji Elbląga na lata 2011-2015. Rozpisany po raz drugi przetarg wygrało konsorcjum firm 2BA Agnieszka Nowak z Nysy i IPC Consulting. Kontrakt jest wart 129 tys. złotych.
Jak zaznacza prezydent Elbląga Grzegorz Nowaczyk, nie jest to „aż tak dużo w porównaniu z innymi strategiami promocji”. I dodaje: „ta strategia powinna spełnić nasze duże oczekiwania, dlatego że najważniejszym kryterium wyboru firm, nie była na szczęście cena”.
Przygotowanie strategii będzie podzielone na dwa etapy. Pierwszy, za który odpowiada IPC, będzie polegał na przeprowadzeniu analiz i badań wizerunkowych oraz przygotowaniu wniosku. Na jego podstawie firma 2BA stworzy strategię promocji Elbląga. Prace nad nią powinny zakończyć się w styczniu przyszłego roku. (ks)