.

 

Elbląg wybiera logo

dodano: 
31.05.2012
komentarzy: 
1

Mieszkańcy Elbląga w głosowaniu internetowym wybiorą nowy logotyp swojego miasta. Jest to efekt fali krytyki, jaka podniosła się po prezentacji wykorzystywanego obecnie znaku. Przyrównywano go m.in. do owsika i... psiej kupy.

Znak stanowi część strategii promocyjnej miasta, którą za blisko 130 tysięcy złotych przygotowały agencje 2ba i IPC Consulting. Zgodnie z ideą twórców logotyp miał odzwierciedlać „perspektywy rozwojowe, integrujący charakter, przyjazność miejsca i ludzi, kreatywność, wigor, mobilność, energetyczność” miasta. Te argumenty nie przekonały mieszkańców, którzy w dotychczasowym logotypie dopatrzyli się owsika, domku ślimaka czy rolady.

Tym razem logotyp wybiorą mieszkańcy, a nie urzędnicy. Głosowanie potrwa do 11 czerwca. Wezmą w nim udział trzy projekty wyłonione przez jury w pierwszym etapie oraz znak zaproponowany w strategii promocji miasta. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.04.2013
20:54:32
JJ
(15.04.2013 20:54:32)
Autorem znaku jest Andrzej Ludwik Włoszczyński.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin