Empik z nowym Chief Marketing Officerem

dodano: 
23.01.2020
komentarzy: 
0

W styczniu 2020 roku Mona Kinal rozpoczęła pracę w Empiku. Na stanowisku Chief Marketing Officera kieruje zespołami Brandu i Komunikacji, PR & Eventów oraz Trade Marketingu. Odpowiada za zarządzanie marką, komunikację marketingową 360 stopni – w tym działania ATL, BTL, PR i CSR – oraz za media społecznościowe, kreację i content marketing.

Mona Kinal poprzednie doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Global Marketing Director/CMO w firmie OTCF i Global Marketing Director/CMO w Kazar Group. Pracowała również w koncernach takich jak Viacom International Media Networks, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej oraz w regionie CEE w sieciowej agencji MMD. Jest absolwentką politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz psychologii klinicznej i seksuologii klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Studiowała także na University of Nijmegen w Holandii oraz Central Saint Martins w Londynie.

Poprzednio funkcję Chief Marketing Officera w Empiku pełniła Mira Dobek, która nie pracuje już w firmie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin