Empik zmienia agencję

dodano: 
25.11.2015
komentarzy: 
0

Sieć w wyniku konkursu ofert wybrała agencję PR. Dotychczas obsługą Empiku zajmowało się Media Forum, teraz zadanie to przypadło agencji Business&Culture.

Business&Culture będzie odpowiedzialne za obsługę PR Empiku i jego wizerunek jako eksperta książkowego. Do zadań agencji należy także  komunikacja plebiscytu „Przecinek i kropka” czy wsparcie w zapewnieniu obecności klienta na targach i festiwalach. Współpraca zakłada również PR produktowy m.in. kolekcji autorskich tworzonych z artystami. Projekt ze strony Businnes & Culture prowadzą Joanna Andruszko i Max Fuzowski. Umowa obowiązuje do końca 2016 roku.

Przez ostatnie dwa i pół roku dla Empiku pracowała agencja Media Forum. Zajmowała się promocją kolekcji artystycznych pod szyldem STREFA SZTUKI, a także obsługą medialną dwóch kolejnych edycji Bestsellerów Empiku (2013 i 2014). (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin