Employer branding ma znaczenie! – relacja z Konferencji EBM Summit 2014

dodano: 
29.05.2014
komentarzy: 
0

Na konfrenecji Employer Branding Manegement Summit, która odbyła się 27 maja 2014 r. w Centrum Konferencyjnym EY Academy of Business w Warszawie, już po raz trzeci spotkali się pasjonaci i sympatycy employer brandingu z całej Polski, którzy mogli się przekonać, jak istotne dla firm są dobrze przemyślane działania employer brandingowe.

Uczestnicy konferencji zapoznali  się ze światowymi trendami employer brandingu, a także  zobaczyli przykłady dobrych praktyk czołowych firm i porozmawiań o pozycji employer brandingu w polskich organizacjach. Zaproszeni eksperci podzielili się swoją wiedzą na temat budowania wizerunku pracodawcy.

Gościem specjalnym był Jörn Klick, Seenior Account Manager Trendence Institut, który zapoznał uczestników z najnowszymi badaniami, trendami oraz  najlepszymi praktykami employer brandingowymi. Jörn zaprezentował również wyniki rankingu Polish trendence Graduate Barometer 2014, z którego wynika, jakie firmy są przez studentów uważane za najlepszych pracodawców.

Anna Macnar, CEO HRM Institute, organizatora konferencji, przedstawiła najważniejsze tezy raportu Employer Branding w Polsce 2014, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego przez HRM Institute. Pełny raport można będzie już od 30 maja 2014 r. pobrać ze strony.

Stare powiedzenie „jak cię widzą, tak cię piszą” było punktem wyjścia do wystąpienia Zofii Dzik, Prezes Zarządu Fundacji Humanities, na temat presonal brandingu, czyli sztuki kształtowania wizerunku osobistego. Wiedzą z zakresu strategicznego rozwoju wewnętrznej marki pracodawcy, a także innowacyjnych metod wspierania rozwoju pracowników podzieliła się z uczestnikami konferencji Urszula Gąsior, partner zarządzająca EY Academy of Business. W kolejnym wystąpieniu, konsultanci firmy  ALTA (partnera Konferencji): Piotr Karbownik i Michał Galbarczyk, przedstawili najnowsze technologie i narzędzia wykorzystywane w procesie kształtowania marki pracodawcy.

Przedstawiciele GoldenLine (Partnera Głównego Konferencji): Pakita Łowczyńska (HR Business Partner w Golden Line) oraz Lucjan Samulowski (dyrektor HR Goldenline), pokazali na przykładzie własnej organizacji, jaki wpływ na employer branding ma kultura organizacyjna pracodawcy.  O tym, jak emocje pomagają w budowaniu unikalnej marki pracodawcy, opowiedziała Pani Ewa Miżejewska, wiceprezes marketingu CEE&ME Pandora.

Zwieńczeniem konferencji było ogłoszenie zwycięzców konkursu Employer Excellence Branding Awards 2014 oraz wręczenie statuetek laureatom.

Nagrody otrzymali:

Kategoria 1: Doskonała Strategia Employer Branding

Zwycięzca: Mondelēz International

Wyróżnienie: Capgemini Polska

Kategoria 2: Doskonała Kampania Internetowa

Zwycięzca: Grupa PZU

Wyróżnienie: Grasz o staż

Kategoria 3: Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline

Zwycięzca: UBS Kraków

Wyróżnienie: Nokia Wrocław

Kategoria 4: Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa

Zwycięzca: PKO Bank Polski

Wyróżnienie: Grupa Żywiec

Uczestnicy konferencji wyszli wzbogaceni o wiedzę oraz inspiracje z zakresu employer brandingu. Mogli się również przekonać na prezentowanych przykładach, że spójna i dobrze wdrożona strategia employer brandingowa przynosi bardzo konkretne rezultaty, jak chociażby większa ilość dobrych jakościowo kandydatów starających się o pracę w organizacji, a co za tym idzie – możliwość pozyskania lepszych pracowników.

Galeria zdjęć z Konferencji jest dostępna na profilu HRM Institute na Facebooku

Organizator: HRM Institute

Partner Główny: GoldenLine

Partnerzy: trendence Instytut, Alta

Patroni Medialni: Wolters Kluwer, Personel Plus,  GazetaPraca.pl, Jobs.pl, Praca.pl, Proto.pl, Hrtrendy.pl, InforKadry.pl, Karieramanagera.pl, SAZ, Magazyn Employer Branding.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin