Employer Branding Stars – pracodawca na czerwonym dywanie

dodano: 
21.05.2013
komentarzy: 
0

Już po raz drugi HRstandard.pl nagrodzi – w ramach konkursu Employer Branding Stars – najlepsze działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od stycznia 2012 do marca 2013. Chcesz zgłosić swoją firmę? Nie zwlekaj – zapisz się już dziś!

Do udziału zaproszeni zostali pracodawcy realizujący najlepsze kampanie employer branding, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Działania na polu employer brandingu będą oceniać specjaliści z zakresu marketingu, social media, PR oraz HR. W tym roku kampanie oceniać będzie międzynarodowe jury.

W zeszłym roku w konkursie wzięły udział takie firmy, jak:

- Ernst&Young (zwycięzca w kategorii „Najlepsza kampania employer branding” oraz „Najlepsze wykorzystanie social media”),

- Nutricia (zwycięzca w kategorii „Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding”),

- Eurobank (zwycięzca w kategorii „Najlepsza strona kariery”),

- K2 Internet (zwycięzca w kategorii „Najlepsze ogłoszenie/profil rekrutacyjny”),

- Deloitte (zwycięzca w kategorii „Najlepsze wydarzenie offline”),

- PZU (wyróżnienie specjalne)

oraz: Mars, Novatris, Bank BGŻ, Orange, PWC, Grupa Pracuj, Reckitt Benckiser, Citi Handlowy, British American Tobacco, Danone, Sii, BRE Bank, Grupa Żywiec, Jeronimo Martins,.

W tej edycji, rozdanie nagród odbędzie się 11 czerwca 2013 na gali Employer Branding Stars, będącej zwieńczeniem konferencji HRcamp.

Chcesz zgłosić swoją firmę do konkursu? Wyślij wiadomość na adres: ebstars@hrcamp.pl, a otrzymasz formularz zgłoszeniowy.

Partnerem konkursu jest Employer Branding Institute. PRoto.pl to patron medialny wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin