Eskadra kontra Żabowski

dodano: 
30.09.2008
komentarzy: 
0

Na portalu Gazeta.pl Płock, można znaleźć polemikę do tekstu Piotra Żabowskiego o promocji Płocka przygotowywanej przez Grupę Eskadra. Jej autorem jest Marek Tobolewski, creative group head w Eskadrze MarketPlace, działu wyspecjalizowanego w marketingu miast i regionów, która przygotowuje strategię promocji dla Płocka. Jego zdaniem każde zdanie z artykułu Żabowskiego wymaga sprostowania. Tobolewski odnosi się do kilku błędnie podanych, w jego ocenie informacji, m.in. dotyczących promocji Śląska, które nie miało, jak podawał Żabowski, zasięgu ogólnopolskiego.

Autor podkreśla także, że Eskadra bardzo dużą wagę przywiązuje do konsultacji społecznych, co miało być powodem zerwania umowy z Bydgoszczą. Zaznacza jednak, że zgadza się z Żabowskim w jednym – w namawianiu mieszkańców do decydowania o strategii promocji swojego miasta. Cały tekst konkluduje zaś słowami: „W odpowiedzi na krzywdzące przeinaczenia moglibyśmy pokazywać referencje z miast, które rzekomo nas znienawidziły, i puszyć się dumnie, że skoro wygraliśmy przetarg, to po prostu jesteśmy najlepsi”. (kk)

Źródło:

Gazeta.pl, Marek Tobolewski, Eskadra: Oczekujemy wsparcia, nie dezinformacji, 28.09.08
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin