Eskadra Publica zmienia nazwę na Synertime

dodano: 
10.12.2012
komentarzy: 
2

Eskadra Publica zmieniła nazwę i identyfikację wizualną firmy. Nowe oblicze „ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną” – czytamy w oświadczeniu.

Synertime funkcjonuje na rynku od 5 lat, od dwóch zarządzana jest wspólnie przez Barbarę Labuddę (prezes zarządu) oraz Ewę Kaczmarek (wiceprezes zarządu). Nowa nazwa nie tylko ma podkreślać wagę synergii jako efektu dobrego współdziałania, ale też nawiązywać do lata (summertime): „ciepłej, dobrej atmosfery, która sprzyja efektywnej pracy” – komentują obydwie przedstawicielki firmy.

Logotyp agencji również opiera się na pozytywnej, świeżej kolorystyce. „Piktogram to dwie odwrotne postaci (firma stawia na różnorodność kompetencji i charakterów, a ponadto zarządzana jest przez dwie osoby), które w tandemie tworzą nowy znak jako nową wartość – pochyloną literę »S« symbolizującą synergię. Jednocześnie w nowym logotypie można zauważyć symbol nieskończoności, co odwołuje się do słowa »time«, a także »buźki« z uśmiechem – by ponownie podkreślić, jak ważne jest dla firmy pozytywne nastawienie i pasja” – czytamy  w informacji prasowej. Autorem znaku jest Krzysztof Fabianowski, managing partner w agencji MINIMA, który zaprojektował m.in. logotyp zespołu Neo Retros, za który w zeszłym roku otrzymał nagrodę DESIGN AND DESIGN w ramach International Design Awards. (es)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
26.02.2013
22:29:25
sam2
(26.02.2013 22:29:25)
sam1: zgadzam się, bełkot. Mnie bynajmniej do współpracy tym oświadczeniem nie zachęcili. Tak samo jak nie zachęca mnie nazwa.
12.12.2012
13:49:26
sam1
(12.12.2012 13:49:26)
"Nowe oblicze „ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną” – czytamy w oświadczeniu". Boże, co za bełkot. Choć z drugiej strony to już branżowy slang - brakuje współpracy z polonistami czy dziennikarzami
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin