ESTIMAGE chce wywołać WIOSNĘ

dodano: 
21.03.2005
komentarzy: 
0

Estimage PR postanowiło przygotować akcję, która wniesie w życie warszawiaków symboliczny „promyk słońca”. Pracownicy agencji twierdzą, że choć astronomiczna wiosna oficjalnie już się rozpoczęła, to jej wizerunek bardzo odbiega od ideału. Dlatego agencja postanowiła zająć się jego budową. Akcja rozpoczyna się od pozyskania ambasadorów marki, którzy będą propagowali nadejście wiosny w jej najpiękniejszym wcieleniu. W tym celu agencja zwraca się do wszystkich warszawiaków z prośbą o przyłączenie się do akcji i promocji wiosny. By zostać jej ambasadorem wystarczy przyjść w dniu dzisiejszym do siedziby agencji Estimage PR (ul. Rolna 175a) i odebrać żółtego tulipana. Następnym krokiem jest powrót do domu - najlepiej środkami komunikacji miejskiej – z otrzymanym tulipanem w dłoni. W przypadku spotkania innej osoby, z tym drobnym symbolem wiosny obowiązkowa jest wymiana wiosennego uśmiechu. „W naszej codziennej pracy często odwołujemy się do jednej z zasad, która mówi o tym, że nawet najbardziej irracjonalne idee zostaną zrealizowane jeśli się w nie wierzy i są odpowiednio szeroko spopularyzowane. My wierzymy, że nawet jeśli nie zauważymy zmiany pogody na lepsze, to i tak widząc wszędzie w mieście symbole nadchodzącej wiosny, poczujemy radość.” – mówi Rafal Werczyński, leader zespołu Estimage PR.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin