Estimage PR rozpoczyna współpracę z Maxell

dodano: 
30.03.2006
komentarzy: 
3

Z końcem marca agencja Estimage PR wygrała przetarg na współpracę z marką Maxell. W przetargu brało udział pięć agencji, oprócz Estimage PR - Nowe Media, Task Force Consulting, Data Public Relations i Liberty Group. Współpraca pomiędzy Estimage PR a Zibi – dystrybutorem produktów Maxell w Polsce - w zakresie działań public relations dla marki Maxell będzie obejmować między innymi klasyczne relacje z mediami i PR produktowy.
Ponadto agencja opracuje i wdroży dla Maxell program społecznej odpowiedzialności biznesu i edukacyjne projekty z zakresu ochrony środowiska. Umowa została podpisana na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Firma Maxell jest producentem analogowych i cyfrowych nośników danych oraz wszelkiego rodzaju baterii, które są dystrybuowane na rynku globalnym.

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
11.04.2006
14:18:45
od Estimage
(11.04.2006 14:18:45)
Po pierwsze: Najlepszym gratulujemy i zawsze cieszymy się ich sukcesami. Po drugie: "Stosując waszą metodę więksi od Was mogą wciąż nas zasypywać takimi "newsami". Nie robią tego jednak. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie jest prosta - nie muszą sobie robić dobrze, gdyż są DOBRZY. A o jakości ich pracy świadczą nagrody i wyróżnienia jakie zdobywają" Mamy świadomość że nie jesteśmy najlepsi na świecie i uważamy że nie mamy absolutnie prawa do tego by ingerować a nawet komentować działania innych. A co do informowania o rywalach w przetargu od samego początku, byliśmy przeciwni - redakcja potwierdza nasze stanowisko. Tego rodzaju informacje są wynikiem podstawowego prawa mediów. Szanując te prawa nie zamierzamy nigdy ingerować w redakcyjne koncepcje. P.S A prywatnie…. to zawsze myślałem że o jakości pracy świadczy satysfakcja Klienta i miejsce jego marki w świecie a nie nagrody i wyróżnienia.
03.04.2006
9:11:34
Redakcja PRoto
(03.04.2006 9:11:34)
Do 001 Pisanie przez nas wiadomości nie polega na "kopiuj - przeklej" i w ramach redakcji tekstów wykonujemy kilka telefonów. Informacja przysłana przez Estimage PR miała inną treść, a o konkurencyjnych agencjach pokonanych w przetargu poinformował nas specjalista ds. PR w firmie Zibi. Dodatkowo: z tej rozmowy wynikało również, że poszczególne marki są obsługiwane przez różne agencje.
02.04.2006
11:54:30
Do Estimage
(02.04.2006 11:54:30)
Moi drodzy! Gratuluję Wam sukcesu, jednak proszę o wyjaśnienie pewnych kwestii: Czy nie możecie komunikować wygranego przetargu czytelnie i uczciwe. Wygraliście przetarg i pracujecie dla ZIBI -OK! Jednak nie jest to firma o bardzo rozbudowanym działu marketingu i PR, i nie sądzę, żeby rozpisywali kilka przetargów na kilka marek. Zresztą doskonale znam właścicieli Zibi, i co jak co, ale pieniądze to oni potrafią liczyć. Komunikujecie wygrane przetargi na kolejne marki co jest bzdurą. Jeśli jestem w błędzie, poprawcie mnie proszę! Stosując waszą metodę więksi od Was mogą wciąż nas zasypywać takimi "newsami". Nie robią tego jednak. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie jest prosta - nie muszą sobie robić dobrze, gdyż są DOBRZY. A o jakości ich pracy świadczą nagrody i wyróżnienia jakie zdobywają. Kolejną kwestią jest kopanie przegranych. Czy dobrze wam to robi, gdy wymieniacie firmy z jakimi wygraliście? Moim zdaniem jest to miernej jakości PR dla siebie. Wniosek z obserwacji Waszych zachowań jest jeden. Jesteście SŁABI i tyle!!! ...aha, jeszcze jedno. POZNAJECIE? Estimage - Agencja PR Specjalizuje się w kształtowaniu reputacji firm i osób. www.estimage.com.pl/ - 2k - Kopia - Podobne strony Dla przypomnienia, jest to wynik wyszukiwań na hasło estimage pr w Google. Moi Drodzy, reputację się BUDUJE a nie kształtuje. Na reputację trzeba sobie zapracować. Jest pewien niuans który odróżnia reputację od wizerunku. Zastanówcie się nad tym, lepiej na tym wyjdziecie. To wszystko. AMEN!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin