Europejskie Stowarzyszenie Soków Owocowych rozszerza współpracę z PR Hub

dodano: 
25.09.2018
komentarzy: 
0

Europejskie Stowarzyszenie Soków Owocowych (AIJN) we wrześniu 2018 rozszerzyło współpracę z PR Hub o prowadzenie działań w mediach społecznościowych, które mają wspierać ogólnoeuropejską inicjatywę Fruit Juice Matters skierowaną do interesariuszy i liderów opinii z zakresu żywienia i zdrowia człowieka. Agencja odpowiada za całościowe prowadzenie strony na Facebooku.

Z ramienia PR Hub projektem zajmuje się zespół kierowany przez Martę Radomską, Account Managera.

Klient dotychczas nie prowadził działań w mediach społecznościowych.

Agencja rozpoczęła współpracę z AIJN w czerwcu 2016 roku, jeszcze jako Michael Bridge Communication. Wspiera stowarzyszenie m.in. w zakresie pozycjonowania ekspertów.

Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin