Eurozet bez dyrektora marketingu

dodano: 
24.11.2004
komentarzy: 
0

Dyrektor marketingu Eurozet, Andrzej Matuszyński odszedł z firmy. Według komunikatu firmy odejście odbyło się na mocy porozumienia stron, Eurozet odmówił udzielenia innych komentarzy. Z informacji Presserwisu wynika jednak, że odejście z Eurozetu nie było decyzją Matuszyńskiego, a pracownicy firmy byli nim zaskoczeni. Obowiązki Matuszyńskiego do czasu powołania nowej osoby będzie pełnił Michał Gubera, menedżer badań marketingowych w Eurozecie. Andrzej Matuszyński pracował w Eurozecie od 1997 roku. Zajmował się działaniami marketingowymi oraz badaniami, zasiadał w Komitecie Badań Radiowych. Jest również członkiem zarządu Radiostacji.

Źródło:

Presserwis
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin