Event marketing w branży turystycznej

dodano: 
05.10.2005
komentarzy: 
0

O wykorzystaniu narzędzi z dziedziny event marketing w branży turystycznej dowiadujemy się z artykułu Joanny Zakrzewskiej w gazecie branżowej Rynek Turystyczny. „W czasach tak intensywnego rozwoju branży turystycznej propozycja noclegów jako usługi samej w sobie może doprowadzić do szybkiej utraty pozycji na rynku” – pisze Zakrzewska. Jej zdaniem, rozwiązaniem tego problemu mogą być eventy oferowane przez hotelarzy i operatorów turystycznych. Godne polecenia są: happeningi, wystawy, występy artystyczne, konkursy i zabawy, show promocyjne, pikniki oraz degustacje.
Niektóre firmy wykorzystują w swoich działaniach imprezy proekologiczne i kampanie społeczne, dzięki którym wpływają na postrzeganie firmy i świadczonych przez nią usług. Drugim proponowanym przez Zakrzewską rozwiązaniem jest sponsoring. Sponsorowanie imprez sportowych czy programów telewizyjnych stanowi nie tylko dobrą i skuteczną formę reklamy, w dużej mierze decyduje także o wizerunku firmy i pozwala zyskać lojalnych klientów.

Źródło:

Rynek Turystyczny, Event marketing po polsku, Joanna Zakrzewska, 01.09.05, s. 40
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin