.

 

Face it ma dwóch nowych klientów

dodano: 
11.10.2016
komentarzy: 
0

Agencja Face it! obsłuży firmy: Paese (sektor kosmetyczny) i Forget-me-not (branża biżuteryjna).

Współpracę z marką kosmetyków do makijażu Paese Face it! nawiązało w październiku w wyniku konkursu ofert. Agencja dla klienta będzie prowadzić działania public relations, w tym media relations oraz zajmie się organizacją akcji specjalnych i eventów.

Za projekt z ramienia agencji odpowiada  Account Executive Aleksandra Iwaniuk. Umowa została podpisana na pół roku.

Dla marki Forget-me-not, stworzonej przez znawczynię mody Dorotę Wróblewską, z kolei Face it! przeprowadzi jesienną kampanię wizerunkową. W ramach współpracy, nawiązanej również w październiku, agencja będzie odpowiadać za obsługę public relations, akcje specjalne oraz organizacje eventów.

Face it! zajmie się promocją biżuterii z serii „PECUNIA”, której charakterystycznym elementem są autentyczne monety z minionych wieków (XV-XX w.), pochodzące ze zbiorów numizmatycznych.

Ze strony agencji projekt koordynuje Acoount Director Dorota Steliga. Wpółpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano na rok.

Wcześniej Forget-me-not nie angażował innej agencji do działań, którymi teraz zajmuje się Face it!.

Paese natomiast ostatnio nie współpracował z agencją PR. Wcześniej korzystał z usług Studia 96. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin