Facebook chce ułatwić markom kontakt z klientami w Messengerze

dodano: 
06.11.2019
komentarzy: 
0

Facebook wydał najnowszą wersję interfejsu API Messenger Graph, która zawiera trzy nowe funkcje. Mają one usprawnić komunikację danej marki z klientem – podaje socialmediatoday.com.

Ułatwiony został m. in. proces łączenia aplikacji z reklamami – firmy, które mają wiele aplikacji podłączonych do platformy Messenger, będą miały możliwość wyboru tej, na której mogłyby być wyświetlane kampanie – informuje źródło. Funkcja ta umożliwia korzystania z opcji „Click to Messenger” – w celu lepszej promocji.

Facebook przedstawił również „przełamywacze lodów” (ang. icebreakers), które pozwolą markom pokazywać użytkownikom najczęściej zadawane pytania, a jednocześnie – przygotować na nie odpowiedzi. Ma to ułatwić zainicjowanie rozmowy między konsumentem a firmą oraz oszczędzać ich czas.


Przykładowy „przełamywacz lodów”, źródło: developers.facebook.com

Dodatkowo, portal Zuckerberga umożliwił odpowiadanie na konkretne wypowiedzi w konwersacjach z markami – dotychczas było to możliwe jedynie w przypadku rozmów między dwojgiem użytkowników. (kd)

Źródło:

socialmediatoday.com, Facebook Announces New Updates to Help Brands Connect with Customers via Messenger, Andrew Hutchinson, 1.11.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin