Facebook z nowym algorytmem wideo idzie na rękę reklamodawcom

dodano: 
01.07.2015
komentarzy: 
0

Facebook oferuje reklamodawcom możliwość płacenia za reklamy wideo tylko wtedy, gdy są oglądane przez 10 sekund. W tym celu pracuje nad nowym algorytmem.  Jak czytamy w adweek.com, ma ma określić, które filmiki faktycznie są oglądane przez użytkowników.

Serwis odpowiada na głosy niezadowolonych marketerów, którzy dotychczas musieli płacić za promowane materiały wideo natychmiast, gdy pojawiły się na tablicy. Facebook testuje właśnie nowy algorytm, który będzie wyświetlał w newsfeedzie więcej materiałów podobnych do tych, które wcześniej zostały uruchomione w opcji pełnego ekranu, z dźwiękiem lub  w trybie HD.  Serwis będzie także w stanie sprawdzić, w którym miejscu użytkownik obejrzał dany materiał.  

Facebook chce także skrócić czas, po którym można pominąć reklamie do 3 sekund. W serwisie YouTube jest to możliwe dopiero po 30 sekundach – przypomina portal. (mw)

Źródło:

adweek.com, Facebook Tests 10-Second Video Views for Advertisers, Lauren Johnson, 30.06.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin