Facebook zmienia wymiary reklam w wersji mobilnej

dodano: 
24.07.2019
komentarzy: 
0

Od 19 sierpnia 2019 roku na Facebooku będą obowiązywać nowe wymiary reklam i postów stron widocznych w aktualnościach w wersji mobilnej – czytamy w Centrum Pomocy serwisu. Mają być one bardziej dostosowane do wyglądu nowego Facebooka zaprezentowanego w maju 2019 roku.  

Zmniejszona zostanie liczba wyświetlanych wierszy tekstu – widoczne będą tylko trzy, a pozostałą część będzie można odczytać po kliknięciu opcji „czytaj więcej” – czytamy.

Facebook zmniejszy również format dodawanych w news feedzie zdjęć oraz filmów do stosunku 4:5. Materiały przewyższające te proporcje nie będą wyświetlane w całości – podaje portal.

Źródło: facebook.com/business

Platforma tłumaczy, że zmiany mają na celu poprawienie skuteczności reklam oraz ułatwienie korzystania z tych samych treści na Facebooku i Instagramie. (pm)

Źródło:

www.facebook.com/business, Changes to text and aspect ratios on Mobile News Feed
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin