Fatalna promocja Polski

dodano: 
28.01.2008
komentarzy: 
2

„Polska nie zasługuje na taki wizerunek” pisze na łamach Pulsu Biznesu Maciej Grelowski, przewodniczący Rady Głównej BCC o pomysłach POT i PAIiIZ na promocję naszego kraju za granicą. „Każda z tych organizacji działa według własnej strategii, realizując różne cele, bez żadnej koordynacji. Nierzadko o wyborze celu i sposobu działania decydują personalne animozje i zawiści”.

Prawdziwym problemem według Grelowskiego jest to, że za promocję kraju odpowiadają ludzie z politycznego ogona, którzy za lojalność polityczną dostaną posady w takich instytucjach jak Polska Organizacja Turystyczna i Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.”. „Za nasze pieniądze grupa frustratów ośmiesza nasz kraj”, uważa autor. Inwestowane w promocję środki „toną w czarnej dziurze biurokracji”, dodaje Grelowski. A kolejne pomysły, jak ostatnia reklamówka Polski przygotowana przez POT, to „szlagier”, wpisany na „listę czarnych bubli”.

Nawet władzy nie podobają się takie inicjatywy, pisze przedstawiciel BCC. Premier Tusk w swoim exposé miał nawet dać POT-owi „żółtą kartkę za nieudolność i zaniechanie”, komentuje Grelowski. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Nie zasługujemy na taki wizerunek kraju, Maciej Grelowski, 28.01.08, s. 3
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
15.04.2008
15:17:55
ak
(15.04.2008 15:17:55)
Bo do tego potrzeba madrego artysty!
28.01.2008
14:16:07
roper
(28.01.2008 14:16:07)
POT i PAIIiZ to instytucje, które dlatego tak fatalnie zajmują się wizerunkiem i promocją Polski, bo dla dużej części pracowników praca w tych tematach jest tylko drugim etatem i zajmują się sprawami zupełnie innymi, które na łamy mediów trafiają wyłącznie w wypadku spektakularnej wtopy. I nie zmieni się to za rządów Donalda Tuska.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin