FB: ważniejsi są klienci niż marka

dodano: 
08.01.2014
komentarzy: 
0

Wiele firm przekonało się już, że obecność na Facebooku nie może być wymuszona, bo konsumenci to szybko wychwycą. Jak ulepszyć komunikację marki z odbiorcami? Paru wskazówek udziela Amanda Sheldon, director of digital marketing and communication w Medtronic.

Po pierwsze, paradoksalnie warto promować nie tyle firmę, co konsumentów. To oni są najważniejsi, dlatego profil na FB powinien być miejscem, gdzie mogą się podzielić swoimi opiniami oraz otrzymać wsparcie. Po drugie, publikowane treści warto dopasowywać do odbiorców, a nie odwrotnie. Nie warto zamykać się na różne treści, choć istotny jest umiar. „Nigdy nie kasuj negatywnych komentarzy” – przestrzega Sheldon. To źródło cennych informacji o firmie i motywacja do zmian. Ponadto istotne jest to, aby social mediami zajmowała się konkretna osoba, która będzie odpowiedzialna za przekazywanie wszelkich treści na FB oraz będzie łącznikiem pomiędzy wszystkimi działami w firmie. (kg)

Źródło:

prnewsonline.com, Four Tips For Effective Facebook PR Engagement, Brian Kelly, 31.12.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin