„FCK” – KFC przeprasza za brak kurczaków w restauracjach

dodano: 
27.02.2018
komentarzy: 
0

W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o tym, że niektóre lokale sieci KFC w Wielkiej Brytanii zostały zamknięte ze względu na problemy w dostawie kurcząt. Wiele osób twierdziło, że to „koniec świata”.

Jak podaje adweek.com, niektórzy rozczarowani klienci sieci brak kurczaków w restauracjach zgłaszali nawet organom ścigania. Policja w Londynie i Manchesterze musiała informować, że kryzys KFC nie jest sprawą służb porządkowych.

W źródle czytamy, że sieć fast food założyła specjalną stronę internetową, na której konsumenci mogli sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa otwarta restauracja.

KFC zdecydowało się na zamieszczenie w brytyjskich dziennikach The Sun i Metro przeprosin za zaistniałą sytuację. Sieć wykupiła reklamy w prasie, które przygotowała dla niej agencja Mother London – czytamy dalej.

Na zdjęciu widniał pusty kubełek z logo marki, a w jej nazwie zmieniono kolejność liter na „FCK”. Pod spodem znajdował się tekst przeprosin, w którym napisano m.in., że „restauracja serwująca kurczaki bez kurczaków nie brzmi idealnie”.

Adweek.com zauważa, że reakcje internautów na oświadczenie KFC były przeważnie pozytywne. Markę pochwalił też Andrew Bloch, założyciel i dyrektor zarządzający Frank PR, który określił przeprosiny sieci jako „mistrzowskie”.

Źródło: twitter.com/AndrewBloch

Źródło: twitter.com/VanDavies

(pp)

Źródło:

adweek.com, KFC Responds to U.K. Chicken Shortage Scandal With a Timely ‘FCK, We’re Sorry’, Erik Oster, 23.02.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin