FCSR przekonuje do CSR

dodano: 
04.10.2005
komentarzy: 
0

W ostatnim miesiącu do Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR) przyłączyły się Kompania Piwowarska, Unilever, Expomedia oraz Onet.pl. „Liczne badania marketingowe oraz doświadczenie wskazują jednoznacznie, że klienci chętniej kupują produkty tych, którzy angażują się w pomoc społeczną, którzy nie tylko biorą, ale i dają” – czytamy w informacji prasowej dotyczącej działalności FCSR.
Pionierskie programy marketingu społecznego zainicjowane przez Williama Chasey’a, prezesa FCSR, wieloletniego działacza Międzynarodowego Czerwonego Krzyża, zyskują coraz większe poparcie. Williamowi Chasey udało się pozyskać dla Fundacji już prawie 70 firm, w tym prawdziwych rynkowych gigantów, wywodzących się z prawie każdego sektora polskiego życia gospodarczego. Najważniejszym programem realizowanym obecnie jest dożywianie i pomoc dla 1200 dzieci ze szkół regionu największego bezrobocia w kraju, województwa zachodniopomorskiego, nazywanego przez Fundację Ziemią Obiecaną. Już wiosną 2006 rusza pierwsza edukacyjna farma stwarzająca szanse rozwoju dla dzieci i rodzin rolników dawnych PGR-ów. Dalsze plany Fundacji obejmują stworzenie całej sieci placówek na wzór modelowej farmy z rejonu Koszalina.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin