Figurna w Twenty Four Seven PR

dodano: 
12.02.2008
komentarzy: 
17

Zespół agencji Twenty Four Seven PR powiększył się o Magdalenę Figurną, która objęła stanowisko senior account managera. Pokieruje zespołem, do którego należą: Karolina Bernaś (account manager), Karol Świtała (account manager) i Karolina Podyma (account executive). Figurna będzie odpowiedzialna za realizację projektów dla firm: eBay Polska, Wizz Air, Avon Cosmetics Polska, Michael Page International.

Nowa senior account manager wieloletnie doświadczenie w branży zdobywała współpracując z firmą doradczą On Board Public Relations oraz agencją ComPress. Dotychczas prowadziła działania dla klientów z branży farmaceutycznej, m.in. Merck, Polfa Kutno, Teva Polska, Europlant, agencji pracy tymczasowej Trenkwalder, Związku Szkółkarzy Polskich oraz Fundacji Marka Kamińskiego.

Figurna jest absolwentką filologii angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego oraz Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. (psp)

komentarzy:
17

Komentarze

(17)
Dodaj komentarz
09.03.2008
20:59:46
Didi
(09.03.2008 20:59:46)
Pozdrowienia dla wszystkich wyluzowanych, uśmiechniętych, zakręconych pozytywnie na punkcie swojej pracy, PR-owców...chyba tacy jeszcze istnieją??? Popieram opinię prot..
29.02.2008
11:25:44
prot
(29.02.2008 11:25:44)
No i po co tyle zwykłej złośliwości i niestnasek w i tak niezbyt dobrze na zewnątrz postrzeganym środowisku piarowców? Takie małe piekiełko, co? A może tak zadbać o PR wewnętrzny branży? Mam wrażenie, że rozgrywki personalne w tym nie pomogą. Pozdrawiam wyluzowanych piarowców:).
22.02.2008
7:02:06
zniesmaczony
(22.02.2008 7:02:06)
Marzę o tym, by możliwość pozostawiania komentarzy na tym portalu była tylko udostępniona zalogowanym i podpisującym się pod nimi osobom. Może wtedy ktoś kto zdecyduje się kogoś innego obrzucić błotem zastanowi się wcześniej kilka razy ... I dwa spostrzeżenia: 1. Wystarczy poczytać komentarze pod informacjami o przejściach pracowników agencji jednej do drugiej by uświadomoć sobie fakt, że agencje nie umieją ani dbać pracowników (skoro odchodzą) ani też o swój własny PR (skoro decydują się na obraźliwe posty). 2. Nikt, kto beztrosko rzuca błotem nie zada sobie trudu by skorzystać z informacji ogólnodostępnych, chociażby ze stron www. I tu przykład z komentarzy pod tą informacją. Niejaki(a) "hel" pisze: "Obwiam się, że czas normalności w 247 nigdy nie nastanie, a Pani Mgada trafiła z deszczu pod rynnę. Niezależnie od tego czy Pani Magda jest specjalistką czy nie jest, z tym deklarowanym doświadczeniem powinna pracować po stronie klienta, albo w dużej agencji sieciowej a nie w agencji gdzie średnia wieku to 23 lata i Account Managerami stają się praktykanci po trzech miesiącach. Bez urazy dla praktyantów...". Wystarczy wejśc na stronę 247 by zorientować się, że razem z p. Magdą jest tam teraz co najmniej 3 Sr Accountów, 1 Accountka i dwójka zarządzajacych, którzy na młodzieniaszków już nie wyglądają. To ponad 1/3 składu agencji. Nie odbiega to więc od polskiego standardu agencyjnego ... Słyszałem ostatnio o kilku sukcesach agencji, w tym o wygranych przetargach w uznanych firmach. Czyżby "hel" zabolał fakt zdobycia przez 247 np. e-bay'a (którego bez powodzenia wprowadzała na polski rynek Sigma) czy też fakt rozpoczęcia pracy z Citi? Dziwny jest ten polski PR skoro "praktykanci" mają na swoim koncie nagrody i uznanie klietów, atakże wysoką pozycję w rankingach, a "seniorów" stać jednie na złośliwość w sieci ...
20.02.2008
16:43:41
happy - do T.Tu...
(20.02.2008 16:43:41)
Oczywiscie Drogi Panie, nie poznaliscie się, trzeba było zabierac swoje zabawki :) na szczęście w innych piaskownicach - lepiej, sympatyczniej i o niebo profesjonalnie. Ale przy okazji - aż dech w piersiach zapiera, jak jeden z czołowych ludzi tak świetnej agencji, schodzi do poziomu komentatora; brawo! w on boardzie bez wątpienia jest niezła kadra; szanowany prezes to też bez wątpienia atut - więc, drogi panie TT, niech pan mu nie robi złej aury tym, jakże przewidywalnym komentarzem. Magda - niezła ulga być już poza, prawda? powodzenia w nowym miejscu.
17.02.2008
16:49:29
optymista
(17.02.2008 16:49:29)
Mnie przejście Pani Magdy do 247 miło zaskoczyło. Właśnie znałem tę agencję jako pełną młodzieży, co prawda bardzo zdolnej i chętniej do pracy, ale jednak bez większego doświadczenia. Być może ta rekrutacja to sygnał zmian. Życzę powodzenia.
15.02.2008
23:56:07
hel
(15.02.2008 23:56:07)
Obwiam się, że czas normalności w 247 nigdy nie nastanie, a Pani Mgada trafiła z deszczu pod rynnę. Niezależnie od tego czy Pani Magda jest specjalistką czy nie jest, z tym deklarowanym doświadczeniem powinna pracować po stronie klienta, albo w dużej agencji sieciowej a nie w agencji gdzie średnia wieku to 23 lata i Account Managerami stają się praktykanci po trzech miesiącach. Bez urazy dla praktyantów...
15.02.2008
23:19:58
Do happy
(15.02.2008 23:19:58)
gratuluje! porazający w swej prawdziwosci i celnosci tekst;-) Rozumiem, ze w on board sie nie udalo i oczywiscie nie poznalismy sie na Tobie? Kiedy byla era frajerow? Czy chces tym stwierdzeniem obrazic swietnych ludzi, ktorzy pracowali z nami przy roznych projektach? Co do wizerunku firmy, to chyba nie jest z nim najgorzej o czym swiadcza zarowno kolejni klienci, ktorzy nam zaufali, jak i liczba aplikacji osob, ktore chca sie rozwijac poprzez prace u nas. pozdrawiam, Tomek Turzynski p.s. Magda powodzenia!
15.02.2008
10:08:13
happy
(15.02.2008 10:08:13)
ktoś kiedyś powiedział, że każda zmiana pracy jest bardzo korzystna. gratuluję Magdzie, a nowej agencji jeszcze bardziej, bo ma w gronie super specjalistkę i przy tym świetną osobę, która zna swoje miejsce. a on board powinien padac jej do nóg, że tyle czasu wytrzymała. czas drodzy państwo na zastanowienie, bo era frajerów, którzy zniosą wszystko, odeszła w zapomnienie :) klienci on boardu mogą spać spokojnie, ale sama firma powinna w końcu pomyśleć, że PR wewnętrzny - oj boli, boli. Magda - świetny ruch, wszystkiego dobrego; nadszedł czas normalności, koleżeńskości i ludzkiego podejścia do sprawy. Brawo!!!
13.02.2008
21:32:51
jogi
(13.02.2008 21:32:51)
to dobre miejsce na wyciągnięcie pracownika... fala odejść była w zeszłym roku ale nadal zostały pojedyńcze jednostki do wyciągnięcia. idealny teren do łowów dla headhanterów
13.02.2008
20:16:16
artus
(13.02.2008 20:16:16)
no tak, w agencji piarkowej nie kazdy chce robic. ..ale jak kogos przycisnie... gołębia nie złapiesz a wróbel siedzi 247 na dachu...
13.02.2008
15:03:45
a.n.
(13.02.2008 15:03:45)
Bigram miał problem, bo nie jest łatwo wyciągnąć kogoś kompetentnego z dobrej agencji do pracy w Twenty. Tam raczej pracują osoby młode z mniejszym doświadczeniem i dla kogoś kto już zdobył uznanie w fachu praca tam pod względem prestiżowym i finansowym nie jest wielkim wyróżnieniem. Wiem też że jest tam spora rotacja, więc po co zmieniać pewną pracę na niepewną?
13.02.2008
11:42:55
obs
(13.02.2008 11:42:55)
Zgadza się - rekrutowali na to stanowisko bardzo długo. A co do zadowolenia klientów to gratulacje. Ale pytanie, czy współpracujące z Magdą osoby są równie zadowolne?
13.02.2008
11:42:15
El Gringo Loco
(13.02.2008 11:42:15)
No, fakt troszkę się naszukali :)
13.02.2008
11:18:38
A
(13.02.2008 11:18:38)
Trudno się tam dostać? Czy raczej nikt tam nie chce pracować? BIGRAM stawał na głowie, by kogoś w ogóle zwerbować na to stanowisko.
13.02.2008
9:12:07
Alicja
(13.02.2008 9:12:07)
W przypadku 247PR powiększenie zespołu to dobra wiadomość. Mówi się, że trudno tam się dostać, a więc wypada pograulować i jednej i drugiej stronie. A na koniec najważniejsze, że klienci są zadowoleni.
12.02.2008
15:02:35
001
(12.02.2008 15:02:35)
No nie wierzę... Z ofertą na to stanowisko to obskoczyli chyba połowę wszystkich specjalistów w branży... Dużo szczęścia...będzie potrzebne.
12.02.2008
13:38:45
A
(12.02.2008 13:38:45)
Szukali osoby chyba z rok na to stanowisko... Pozdrowienia dla Magdy!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin